Madah Sakura Minggu Ini

"Cintaku kepada Tuhan kerana aku adalah ciptaan-Nya. Cintaku terhadap seseorang itu adalah kerana perasaan yang dicipta-Nya ."

Friday, February 13, 2009

Keletihan yang maksimum kuasa dua..

Letihnya... kepala..badan..mata..otak.. semua la. rasa macam nk tido lama2.. mcm tak nk bangun dh..tp ape aku bleh wat...terpaksa teruskan juga.. assgment m'gunung.. sampai tak tau nk wat yg mana satu.. sekarang ni aku hanya rehat pd hari jumaat je. satu hari ni jela yg aku bley wat kija2 yg byk ni.. so kepada kengkawan yg dh lama tak dihubungi tu harap maap ler.. aku terlalu sibuk!! sampai kadang2 masa utk mkn pun takde.. huhuhu..
Ini la cabaran yg perlu aku tempuhi sblm berjaya.. harap2 aku dapat bertahan dan kuat.. tolong bg aku sokongan!! aku penat sangatttttttttt..... tima kasih wat org2 yg selalu bg sokongan kat aku..aku sayang korang semua..Esok aku dh kena ke Alor Setar.. pegi ke skolah utk cari pengalaman.. ptg pula kena ke jitra utk kokurikulum.. huhu.. mcm ni la rutin yg aku kena lalui spjg dua minggu yg akan dtg.. semoga aku berjaya...!! bukan berjaya apa.. tp berjaya memulihkan keletihan yg bakal aku alami setiap ari nnt..
Padan muka aku!!!

No comments:

Post a Comment