Madah Sakura Minggu Ini

"Cintaku kepada Tuhan kerana aku adalah ciptaan-Nya. Cintaku terhadap seseorang itu adalah kerana perasaan yang dicipta-Nya ."

Friday, January 30, 2009

Aku nk pergi ke situ!!!


Setiap kali bila aku tengok ada orang kat tempat yg tinggi aku pun rasa macam nak pi tempat tu jugak!! aku nk pi sana bukan nk pi bunuh diri..cuma aku nk menghayati sesuatu yang indah.

Tapi orang kata bukan mudah nak sampai ke tempat yg tinggi camtu.Byk masa, tenaga dan perkara yg perlu kita korbankan.Bila dengar camtu aku mula la start gelabah tp nk cuba jugak.

Aku tak takut pada gayat.. Aku tak takut terjatuh, aku juga tak takut tergolek ke bawah. Apa yg aku takut ialah bila aku berada di tempat yg tinggi macam tu aku terlupa nk melihat ke bawah.. kalo boleh aku nk berada di tempat yg tinggi tu sambil melihat apa yg ada kt bwah nun. Nk lihat keindahan yg ada di bawah sana nun..hmmm..cantik nya!!

Gedebuk..!! aduhhhh... sakitnya jatuh dari tempat yg tinggi ni... abis patah semua tulang temulang aku.Nk betulkan semula tulang-tulang yg patah ni bukannya mudah, perlu masa yg lama. Tp aku tak mudah mengalah.. Apa yg penting aku masih nk pergi ke tempat yg tinggi itu.. sbb tempt tu tak ramai yg boleh kekal di situ tetapi ramai yg nk pergi ke situ.. dan aku adalah satu daripada beribu juta itu..

No comments:

Post a Comment