Madah Sakura Minggu Ini

"Cintaku kepada Tuhan kerana aku adalah ciptaan-Nya. Cintaku terhadap seseorang itu adalah kerana perasaan yang dicipta-Nya ."

Saturday, January 31, 2009

Pulang menunaikan amanah...


Ari ni aku dh nk balik ke IPDA..
orang sana kata sinar ilmu di utara..
tak kisah la apa pun gelarannya..
yg penting dan yg utama...
aku dh jd sebahagian daripadanya..

Aku akan menyambung semula segala2nya...
tugasan, portfolio, gerko, pembentangannya..
ini amanah dan tanggungjawab aku..
aku perlu laksanakannya..
kerana tak lama berada di sana...

Di utara sana..
aku tinggal di rumah sewa..
bersama 4 teman seagama..
aku syukur dan redha dengan segala2nya..
terima kasih buat kalian semua..
kerana sudi menjadi teman ku di sana..

Rumah sewa dua tingkat..
di luar nampak indah..
di dalam anai-anai menjamah..
di situlah aku melakukan aktiviti rumah..
mandi, tidur dan beribadah..

Bermulanya di sini..
dari sp ke melaka.. dari melaka ke sp..
dari sp ke penang.. dari penang ke sp..
dari sp ke puchong.. dari puchong ke sp..
dari sp ke jitra.. dari jitra ke sp...
dan nnt ke mana lagi..
belum ku ketahui..

No comments:

Post a Comment