Madah Sakura Minggu Ini

"Cintaku kepada Tuhan kerana aku adalah ciptaan-Nya. Cintaku terhadap seseorang itu adalah kerana perasaan yang dicipta-Nya ."

Saturday, June 13, 2009

Akhirnya berpisah jua...T_T...

Akhirnya.... kami berpisah jua walopun ati ini tidak sesekali merelakannya..huhuhu...T_T...


Nama: Rantai tangan mizawa
Umur: 10tahun
Spesifikasi: Silver 963
Harga: Infiniti+++
Tempoh bersama: 1999-2009

Huhuhu.... sedeynya ati aku bila satu2nya benda yg dh lama bersama aku dh takde.. Rantai tangan aku!! dh putus 5hb Jun 2009 yg lalu. Sedey sgt... sbb rantai tangan tu dh 10 tahun bersama aku. Itu la barang pertama yg aku beli ngan duit gaji pertama aku lepas SPM!! walopun harganya tak la mencecah ratusan ringgit tp nilai yg ade pada rantai tu sgt bermakna kpd aku!!

Aku masih ingat lagi time tu aku pegi beli ngan mak kat sebuah pasaraya di SP..Mula2 aku tak nk beli, aku nk simpan duit utk masa depan aku. Maklum la aku bukannya org berada, dan aku perlu berjimat-cermat. Mak aku ckp beli la satu utk kenangan sendiri bukannya mahal pun. Aku pun bersetujulah ngan cadangan mak aku tu.. dan aku telah memilih rantai tangan yg aku rasa len drpd yg len!!

Ari ni..rantai tgn tu dh tak de kat pergelangan aku dah..huhuhu... sedeynya.. Mungkin nnt aku akan pegi ke kedai utk sambungkan kembali! Tp yg pasti ia takkan sama seperti yg dulu dh.. walo mcm mana pun aku akan tetap simpan rantai tu sampi bila2 sbb ia sgt aku syg!!

P/s: Sesuatu yg kita dh lama syg tak mungkin akan sama ngan sesuatu yg baru. Tak kira la sama ade yg kita syg tu benda, haiwan atau manusia!! fikir2kan dan renung2 kan... Aku tetap syg pada kamu sampai bila2!! ....^_^....

No comments:

Post a Comment