Madah Sakura Minggu Ini

"Cintaku kepada Tuhan kerana aku adalah ciptaan-Nya. Cintaku terhadap seseorang itu adalah kerana perasaan yang dicipta-Nya ."

Thursday, December 24, 2009

tamatnyer satu penantian..

Akhirnye.... aku dpat gak tau kat mana aku bakal mengajar nnt!! fuhhh... bukan senang nk tau.. dh berapa hari jiwa tak tenteram.. huhu.. akhirnya di pg khamis.. selepas mandi tanpa mkn ape2 lagi aku telah membuat panggilan yg dh bbrp kali dibuat sblm ini.. dengan hrapan pendgr di pihak sana mengangkat telepon nye..dan akhirnye kedengaran suara wanita yg sopan santun.. memberi salam.. memberitahu bahawa beliau di bhagian pengurusan sekolah harian.. dan tanpa berlengah aku memperkenalkn diri.. wanita tersebut telah menduga bahawa pnggilan yg aku buat itu bukan utk bertanya khabar beliau.. ttp hanya satu tujuan iaitu utk mengetahui tmpt posting!! hehehe.. tanpa membuang masa emas yg ade... beliau meminta no IC ku.. kemudian aku dgn berhati2 memberitahu beliau.. setelah 30 saat nama ku dibaca dan beliau membritahu... " Cik Mirzawati abd khalid dapat negeri P.E.R.A.K." .. saat itu aku rasa bersyukur sgt... Alhamdulillah...tak yah la nk pegi jauh2 naik kapal terbang..hehe.. PERAK... wait for me!!

No comments:

Post a Comment