Madah Sakura Minggu Ini

"Cintaku kepada Tuhan kerana aku adalah ciptaan-Nya. Cintaku terhadap seseorang itu adalah kerana perasaan yang dicipta-Nya ."

Monday, December 28, 2009

ade ke virus baik??

Tajuk entri kali ni aku tak rasa ade kaitan pun.. saje letak je.. huhu..
sebenarnye aku nk cerita yg aku dh diserang virus ape ntah!! spesies ape n namanyer pun aku tak tau..dh nasib aku agaknyer berjumpe ngan virus ni.... abis bdn aku jd lemah.. demam n.. tak larat..huhu.. nmpk je virus tu kecil sampi tak leh tgk ngan mata kasar manusia.. tp skali dia bertindak mengganas boleh melumpuhkn satu sistem yg lebey besar drpd dia.. itulah kija virus!! Demam aku bermula ngan sakit tekak pada hari pertama.. pastu keesokkan lak dada aku mula sakit.. rasa cam kena hempap ngan batu je.. kedian dh tgh ari skit badan aku mula panas.. masuk ari ketiga.. idung aku mula mgeluarkan cecair yg sgt2 cair... huhu.. asal tunduk je terus meleleh keluar..eeee...rimasnyer!! huhu.. time nk tido la yg paling menyeksakn aku.. huhu. asyik nk keluar je dari idung cecair tu.. penat aku sumbat ngan tisu.. kalo tak sumbat maunyer basah gak bantal aku nnt.. hmmm.. sabar je la.. nmpknyer keadaan makin truk.. aku kena makan ubat selsema.. tp akibat makan ubat tu aku rasa cam berada di bawah pengaruh dadah la plak!! huhu... asyik ngantuk je... lemah.. asal bangun je rasa terawang2.. peehhhh!! dadah jenis ape la yg ade dlm ubat tu... dasyat tul kesannyer.. mlm semlm aku sesak nafas mungkin sbb terlalu byk kahak yg berkumpul kat peparu.. jd sistem pernafasan aku terganggu.. huhu.. nasib baik aku masih bernafas lagi sampai ke ari ni.,, kalo tak tak de la aku nk menulis entri kali ni.. ok la.. aku rasa cukup la utk kali ni.. nk bernafas susah dh ni. ingat senang ke menaip sambil baring.. aku stop kat sini dulu.. nnt kalo sihat aku sambung entri kali ni.. daaaa... cau cin cau...

P/S: virus itu jahat tp aku rasa manusia zaman skang lagi jahat ... huhu..

No comments:

Post a Comment