Madah Sakura Minggu Ini

"Cintaku kepada Tuhan kerana aku adalah ciptaan-Nya. Cintaku terhadap seseorang itu adalah kerana perasaan yang dicipta-Nya ."

Friday, May 29, 2009

darahku ade Bakteria????


Apa????? jangkitan Bakteria!!! biar betul..hmm...aku rasa mesti ade org kat dlm dewan aritu dh sebarkan bakteria tu kat aku..!! sbb masa adlm dewan tu ramai yg dok batuk..patutla aku tetiba je demam dengan begitu teruk sekali..sampai tak larat jln..sampai terduduk kat tepi jln..tunggu org kutip bawa pegi spital! ni la first time aku kena amik darah untuk wat ujian darah.. ari rabu kena cucuk sampi ari ni masih ade lagi kesan lebam dan bengkak pada bekas yg dicucuk tu..

aduhh.. sabar je laa.. dh bape ari gak aku tak slera makan..tenaga pun takde dh..nk berjalan kena berpaut kat benda2 sekeliling aku tak pun org tolong pimpin ( masa nk gi kelas yg terakhir).. ni aku tulis blog ni pun sambil dok baring.. tak larat nk bangun..huhu.. harap2 cepat sembuh..sbb byk lagi kija yg perlu aku settlekan dlm cuti ni..


No comments:

Post a Comment