Madah Sakura Minggu Ini

"Cintaku kepada Tuhan kerana aku adalah ciptaan-Nya. Cintaku terhadap seseorang itu adalah kerana perasaan yang dicipta-Nya ."

Sunday, April 12, 2009

Persoalan...

Seminggu yg begitu pantas dah berlalu.. emm..cepatnya masa berlalu.. nampaknya dah semakin bertambahlah usia aku..Hmm.. apa yang dah aku buat selama ini??? dah terbalaskah budi aku pada org tuaku?? dah tertunaikah tanggungjawab aku kat keluarga, rakan, masyarakat, negara dan agama?? berapa banyakkah hati yg dah aku sakiti?? berapa banyakkah hati yang aku ubati?? adakah aku layak untuk dimaafi?? adakah aku ini sanggup memaafi?? wahhhh..rupa-rupanya banyak persoalan dalam hidup ini.. cuma kadang-kadang kita yang sering terlupa dan terleka.. bila dh terhantuk baru nk rasa sakitnya.. apapun semua itu terletak pada diri kita sendiri.. THINK ABOUT URSELF...!

No comments:

Post a Comment