Madah Sakura Minggu Ini

"Cintaku kepada Tuhan kerana aku adalah ciptaan-Nya. Cintaku terhadap seseorang itu adalah kerana perasaan yang dicipta-Nya ."

Saturday, April 18, 2009

Lagu mana?? Lagu tu la...



Hmmm... ari ni tak pegi ke mana2. Juz lepak kat umah sambil lakukan hobi aku iaitu membuat assigment!! Nape la assigment aku ni tak abis2 ni.. makin buat makin banyak lagi lak yang blum siap..Aduhh...sakit betul..Betul la kata orang, nk senang bukannya senang!! Sampai berpinar mata aku asyik dok ngadap laptop nie.. ni aku tulis blog ni pun sebab nk release tension.

Lepas ni aku kena kompos lagu lak.. dua buah lagu. Lagu apela yang aku nk wat ni??? lirik pun tak tau lagi..maksud aku belom dapat ilham lagi nk tulis lirik ape.. ade sesiapa yg sudi sumbangkan lirik utk aku tak?? Tetiba je aku kena kompos lagu.. memang bidan terjun betul!! dh la tu tiup rekoder pun tak pandai lagi.. terhegeh2 jer..huhu.. abis la aku camne nk ajar student aku nnt.. Tapi kadang-kala bila fikir balik best gak wat benda2 baru camni!! banyak yg aku dh belajar sepanjang kat ipda ni.. bak kata pepatah tak kenal maka tak cinta.. ehh.. sesuai ke perumpamaan ni?? entah la hentam je la..malas aku nk fikir.. lepas ni nk kemas beg utk camping lak.. ok.. bye bye semua.. harap korang semua berjaya dalam hidup masing2..

No comments:

Post a Comment