Madah Sakura Minggu Ini

"Cintaku kepada Tuhan kerana aku adalah ciptaan-Nya. Cintaku terhadap seseorang itu adalah kerana perasaan yang dicipta-Nya ."

Friday, March 27, 2009

BAHAGIA...BAHAGIA...BAHAGIA...(^_^)


Aku bahagia bila...
melihat ibubapa ku bahagia..
aku bahagia bila..
melihat kakak dan adik-adik ku bahagia..
aku bahagia bila..
melihat teman-teman ku bahagia..
aku bahagia bila..
melihat dikau juga bahagia..
aku bahagia bila..
semua orang bahagia...
Tapi... adakah aku benar-benar bahagia sekarang???
Ya.. aku 'Bahagia' sekarang...
'Bahagia' aku bila terlalu byk assigment..
'Bahagia' aku bila terpaksa berjauhan dari teman-teman..
'Bahagia' aku bila terpaksa melupakan kenangan itu..
'Bahagia' aku bila hidup bersendirian..
'Bahagia' aku bila tidak dapat tido lena saban malam..
'Bahagia' aku bila banyak masalah yg datang..
'Bahagia' aku bila kesibukan yg datang..
'Bahagia' aku bila disakiti..
'Bahagia' aku bila aku dilupakan..
'Bahagia' aku bila kesunyian..
Lihatlah dunia.. betapa bahagianya aku sekarang..
Tak ada ape yg perlu dirisaukan lagi...
kerana aku betul-betul BAHAGIA..!!!!

No comments:

Post a Comment