Madah Sakura Minggu Ini

"Cintaku kepada Tuhan kerana aku adalah ciptaan-Nya. Cintaku terhadap seseorang itu adalah kerana perasaan yang dicipta-Nya ."

Monday, July 27, 2009

my project runaway...

Alooo semua.. kalo nk tau ni la projek runaway pertama aku! huhu.. A Giant Butterfly..!! Aku pun tak tau mcm mana leh PK terpk nk pggl aku utk siapkan projek ni!!

Aduyai.. tanpa pengalaman..tanpa kemahiran yg ade tetiba je aku kena cipta costume utk anak murid aku.. nasib baik sekor je rama2 yg perlu dibuat!! kalo disuruh nya wat berekor2.. alamatnyer aku akan buka perniagaan baru la..hehe..sbb dh terrer dh wat costume ni!!

Ni bidan terjun namanyer!!.. semuanya at hock! ari ahad dh nk blk baru dpt tugasan ni yg perlu disiapkan ari rabu!!.. pastu ari senin cuti israq mikraj, aku ngan member sorang ni kalut pi beli brg2 mentah, separa mentah dan tak masak langsung!.. ari selasa.. lepas abis skola pegi ipda kat cafe asrama..aku n crew2 aku 3 org lgi sama2 wat.. sampi kul 9 mlm..huhu

tu pun lom siap lagi.. bukan senang nk jahit kain net kat dawai tu.. !! lom siap design lagi..huhu..kul 9.0 mlm baru blk umah.. nmpk gayanyer taksiap la kija aku!! huhu..dh penat..


pgi Rabu..aku dok kat bilik guru dok sibuk jahit renda pada rama2 tu..arini mmg kena siapkan sbb sok nk guna!! aduh.. pindah pi library..privacy skit!!huhu.. decorate pe yg patut

huhu.. jari aku pedih tak ingat sbb gam yg aku guna tu tajam tul..kemikel dia kuat kot!! pijar abis jari huhu.. tak pe demi utk melaksanakn tugas yg diamanahkan..aku rela jari aku pijar!! (semangat sorang guru)..hehe..



Ari yg ditunggu dh tiba!! Pertandingn bercerita sains dlm bahasa inggeris peringkat negeri Kedah!! huhu.. gambar kat atas tu kalo korang nk tau tu la model aku..my little butterfly!! Ecah namanyer..heheh..cute je..ehh..aku kat blakang tu dok sibuk pasangkan sayap tuk rama2 aku terbang!! lepas ni ecah leh la terbang.. tp sayap tu berfungsi ke ecah?? huhu.. jgn la terbang nnt jatuh lak..huhu..

No comments:

Post a Comment